Partene
Selger er Kunst forteller, Tåsenveien 26, post@khverkstedet.no, Org.nr 925775703, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
Påmelding og betaling
For å melde på en eller flere deltagere gjør som følger:
- Finn ønsket kurs, klikk på dette
- Du vil så komme til en ny side med ledige kurs
- Registrer personalia på kursdeltaker og kategori og klikk bekreft
- Du kan registrere flere deltakere og/eller velge legg til deltager.
- On-line betaling gjøres med Vipps, følg instruksjoner for fullføring av betaling
Umiddelbart etter at påmelding og betaling er utført vil man motta en automatisk utsendt e-postbekreftelse med referansenummer mm. Denne bekreftelsen innebærer at det er reservert en plass for påmeldt person på angitt kursparti. NB: vær nøye med å oppgi korrekt (ikke feilstavet…) e-postadresse, da feil her vil medføre at man ikke mottar slik bekreftelse! Denne mailen vil det komme en god del informasjon i forkant på.
Avmelding fra kurs
Alle påmeldinger er bindene.
Kun påmeldinger som måkanselleres pga. sykdom refunderes fullt ut, ved fremleggelse av legeerklæring.
Kansellering av kurs
Når kurs kanselleres vil kunden få tilbud om et annet kurs på ny dato.
Hvis det nye tilbudet ikke godtas vil khverkstedet refundere beløpet til kunden.
Bestilling
Force majeure
Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure egnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.
Opplysninger gitt på nettsiden
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600.